loading...
*به سایت بیا همه چی دانلود خوش آمدید*
عــــــــــارفــــــ بازدید : 18 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود مجله IMDB-DL – شماره ۱۱

imdb dl 11 IMDB DL   شماره 11

 

.جله IMDB-DL به همت عده ای از دوستان و علاقه مندان به سینما با کیفیت بسیار خوب تهیه شده است. در این مجله شما شاهد نقدو بررسی و معرفی فیلمها و سریالهای روز دنیا خواهید بود

دانلود در ادامه مطلب... 

عــــــــــارفــــــ بازدید : 12 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

 دانلود pc world ژانویه 2014

 

pc world 2014 01 pc world   ژانویه 2014

 

مجله pc world از محبوبترین مجلات کامپیوتر و سخت افزار است که در هر شماره به جدیدترین سخت افزارها ، کامپیوترها و سیتمهای همراه ، لپ تاپ و سیستمهای شبکه میپردازد. در این شماره به صورت ویژه به بهترین محصولات سال ۲۰۱۳ پرداخته شده است.

دانلود در ادامه مطلب....

عــــــــــارفــــــ بازدید : 15 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود Need For Speed Rivals - بازی جذاب نیاز به سرعت رقیب

دانلود Need For Speed Rivals - بازی جذاب نیاز به سرعت رقیب

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. 
به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.
موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.
موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود.
بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام سمت قانون رانندگی می‌کنید، گیم‌پلی NFS: Rivals در حول مجموعه چالش‌های مختلفی جریان دارد. برای مثال اگر پلیس باشید، به شما ماموریتی محول می‌شود و شما باید گروهی از مراحل مختلف را بگذرانید. این چالش‌ها، کلید اصلی پیشرفت در بازی و آزاد کردن ماشین‌ها می‌باشند. موضوعی که در مورد چالش‌ها بسیار مهم می‌باشد این است که در هر درجه‌ی سختی چندین چالش مختلف وجود دارد و شما می‌توانید کاری که دوست دارید را انجام دهید. می‌توانید به جان مسابقات غیر قانونی بیفتید و رانندگانش را دستگیر کنید و یا اینکه چالش‌های "پاسخ سریع" که باید در زمانی خاص از یک نقطه به نقطه‌ی دیگری بروید، را انجام دهید.  شاید هم دوست داشته باشید در نقش یک پلیس مخفی وارد مسابقات شوید.
اگر در نقش یک مسابقه دهنده بازی کنید، ساختار اصلی یکسان است و دقیقا حق انتخاب مشابهی دارید، فقط نام چالش‌ها تفاوت می‌کند. در هر صورت می‌توانید هر جور که دوست دارید چالش‌ها را انجام دهید. می‌توانید دریفت بزنید یا وارد یک مسابقه‌ی عادی شوید و یا اینکه از دست پلیس‌ها فرار کنید. چالش‌های بازی به هیچ وجه جدید نیستند و آن‌ها در نسخه‌های قبلی Need for Speed دیده‌ایم. اما هنگامی که بازیکنان مختلفی را در دنیایی که ساختاری مشابه یک بخش تک نفره دارد، وارد کنید، با هرج و مرجی لذت بخش و هیجان انگیز مواجه می‌شوید که نظیر آن را کمتر دیده‌اید. همانطور که پیشتر اشاره کردم، غیر قابل پیش بینی بودن، عامل بسیار مهمی در Rivals می‌باشد. ممکن است با چهار ماشین هوش مصنوعی مسابقه دهید و از کوهی بالا بروید، در حالی که از سمت مقابل دو ماشین دیگر که درگیر یک مسابقه‌ی دو نفره می‌باشند، ازکنارتان رد می‌شوند. برخلاف نسخه‌های قدیمی، بخش تک نفره ساختاری شسته و رفته و مشخص ندارد، ماشین‌ها در جریانند، جیغ لاستیک‌ها شنیده می‌شود و شما در این هیاهوی بی‌پایان راه خود را باز می‌کنید و اول می‌شوید. اگر در دنیای بازی یکی از دوستان خود را دیدید، فقط یک دکمه از شروع چالشی جدید فاصله دارید. چرا هنگامی که می‌توانید با دوستان خود کل‌کل کنید، وقتتان را صرف شکست دادن هوش مصنوعی بکنید؟
Need for Speed: Rivals عنوانی است که از مکانیک‌های نسخه‌های گذشته به شیوه‌ای جدیدتر و هیجان انگیزتر استفاده می‌کند. بازی بسیار زنده است و گرافیک خارق العاده‌ و رنگ‌های طبیعی آن، حس زنده بودن و نشاط بازی را دوچندان می‌کند. به نظر می‌رسد بالاخره EA  به فرمول مناسبی دست پیدا کرده است و می‌تواند سری NFS را نجات دهد.
منبع توضیحات : وب سایت بازی نما

دانلود در ادامه مطلب....

عــــــــــارفــــــ بازدید : 10 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود iCare Data Recovery Pro v5.2 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

دانلود iCare Data Recovery Pro v5.2 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

نام ها و برندهای مختلفی هستند که امروزه به عنوان نرم افزارهای بازیابی اطلاعات یا همان Recovery شناخته می شوند. شرکت های مختلف با توجه به این که می دانند این گونه نرم افزارها چقدر اهمیت دارند سعی دارند با ارائه نرم افزارهای قوی تر از رقبا پیشی بگیرند و با توجه به این نکته که کاربران هستند که تشخیص می دهند کدام نرم افزار برایشان مفیدتر بوده ما سعی خواهیم کرد تا اکثر نرم افزارهای موجود در این زمینه را معرفی کنیم و حالا هم قصد معرفی ابزاری به نام iCare Data Recovery را داریم که نرم افزاری بسیار قدرتمند در این زمینه محسوب می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iCare Data Recovery Software:
- حجم مناسب ، سهولت در استفاده و سرعت بالای نرم افزار
- سازگار با انواع حافظه ها
- قابلیت نصب برروی فلش دیسک ها
- امکان بازیابی اطلاعات فرمت شده 
- امکان بازیابی کامل یک پارتیشن
- سازگاری با تقریبا تمامی فرمت ها
- سازگار با مدل های مختلف سیستم فایل
- پیش نمایش از اطلاعات قبل از بازیابی کامل
- سازگاری با اتصال چند هارددیسک به صورت RAID
- پشتیبانی از هارددیسک های Dynamic
- استفاده از الگوریتم های جدید برای جست و جوی فایل ها
- حالت پیشرفته برای جست و جو
- امکان بازیابی اطلاعاتی که به هر دلیلی خراب شده اند
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

عــــــــــارفــــــ بازدید : 29 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

گلچین 100 موسیقی برتر بی کلام، به انتخاب مردم - Top 100 People Choise Insrtumental Musics

 

دانلود گلچین 100 موسیقی برتر بی کلام، به انتخاب مردم

Top 100 People Choise Insrtumental Musics

 

 

 

 

 

 

مجموعه Top 100 People Choise Insrtumental Musics شامل 100 قطعه آهنگ بی کلام است. آثاری که در این مجموعه قرار گرفته اند در نظرسنجی های اینترنتی در سایت های مرتبط با موسیقی بیشترین امتیاز را گرفته اند.

 

شاید بتوان آهنگ های این مجموعه را جزو موسیقی های عامه پسند به حساب آورد. چون انتخاب آنها بر اساس نظر مردم انجام شده است.

 

در این مجموعه آهنگ هایی از ملل مختلف قرار دارد. و در آنها از سازهای مختلف کلاسیک، مدرن، و محلی استفاده شده است.

 

در این مجموعه بی نظیر، انواع آهنگ برای سلیقه های مختلف وجود دارد. از موسیقی های بسیار ملایم و آرامش بخش گرفته تا آهنگ های محلی ملل مختلف با ریتم تند. بنابر این اگر شما هم از موسیقی بی کلام لذت میبرید، این مجموعه ارزشمند را از دست ندهید.

 

 

گلچین 100 موسیقی بی کلام به انتخاب مردم، Top 100 People Choise Insrtumental Musics را دانلود کنید:

 

مشخصات آهنگ ها :
● تعداد: 100 قطعه موسیقی
● زمان: 5 ساعت و 40 دقیقه
● فرمت: MP3
● کیفیت: 320 کیلوبیت

 

دانلود در ادامه مطلب .....

عــــــــــارفــــــ بازدید : 10 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

لنز هوشمند

عرضه لنز هوشمند جدید توسط گوگل

   

پروژه ی وسیله‌ی جدید قابل پوشیدن شرکت Google یک لنز چشم با کاربرد های پزشکی است.

 

به گزارش کنجکاو ، گوگل همیشه علاقه ی زیادی به گجت های قابل پوشیدن داشته است و این بار این گجت با استفاده از یک لنز چشم هوشمند فوق پیشرفته, به بدن شما بسیار نزدیک تر شده است.

 

توسط قطعات الکترونیکی بسیار ریز, این وسیله قادر است مقدار گلوکز اشک شما را اندازه گیری و مشخص کند, و به افراد دیابتی روشی راحت تر از \"سوزن و خون\" را برای متوجه شدن وضعیتشان ارائه دهد.

یک چیپ وایرلس ریز (واقعا ریز) و یک سنسور حساس به گلوکز, در بین دو لایه ی یک لنز بیرنگ کار گذشته شده اند, گوگل همچنین اظهار کرد اخطار این وسیله همچنین میتواند از طریق چراغ های LED ریز کاشته شده در لنز صورت گیرد.

در این چند سال اخیر هیچ کمبودی در مورد ساخت لنز های پیشرفته وجود نداشته, اما این جهش بزرگ گوگل, با وجود این که هنوز یک نمونه تجربی است, می تواند واقع گر‌ایانه ترین وسیله در این بین باشد.

گوگل در حال حاضر در حال هدف گرفتن شرکت هایی است که در مورد بازار وسایل پزشکی سر رشته‌ی بیشتری دارند, تا این وسیله را برای عرضه آماده کنند. همچنین FDA در حال بررسی این وسیله است تا از تمام مراحل تست سلامتی عبور کند تا برای پیشرفت بیشتر در تولید آماده شود.

محققان در حال  بررسی دقیق و عمیق مراحل ساخت این وسیله هستند و ما نمودار علمی آن ها را درست بعد از اتمام کارشان اضافه کردیم.

\"\"

عــــــــــارفــــــ بازدید : 20 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)


گلچین 300 عکس عریض (Wide)، برای دسکتاپ

 

 

 

 

 

 

تا چند سال پیش استاندارد مقیاس افقی به عمودی در تمام نمایشگر ها 4 به 3 بود. اما امروزه این مقیاس 16 به 9 است. یعنی نسبت عرض به طول آنها افزایش یافته است. با توجه به استقبال مردم و کارایی بیشتر این مدل ها، امروزه بیشتر نمایشگرهای لپتاپ و همچنین مانیتور ها به صورت عریض (Wide Screen) تولید میشوند. حتی تلویزیون های LCD و LED جدید هم واید اسکرین هستند. به همین دلیل فیلم های روز دنیا هم با همین مقیاس ساخته میشوند.

 

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

 

در این مطلب، مجموعه ای از جدیدترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای بک گراند دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم.

 

این عکس ها دارای موضوعات مختلف هستند. مثل عکس طبیعت، عکس های فانتزی و خیالی، عکس ماشین، گل و گیاه، تکنولوژی، عکس های عاشقانه و رمانتیک، و ...



مشخصات عکس ها :

● تعداد : 300 تصویر
● اندازه : 1920x1200
● فرمت : JPG با کیفیت بالا

 

 دانلود در ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی وبلاگم چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 2,061
  • کدهای اختصاصی

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ